GOED NIEUWS EN NOG GEEN NIEUWS
Mijn deelname aan Project Veerkracht van het AVL is bijna ten einde. Vandaag hebben we wat testjes gedaan. De eerste na de 0 meting van week 1. Voor de exacte getallen kan fysiotherapie IBIS je verder helpen.....maar op álle fronten is er na 7x training in het zwembad en 6x training in de sportschool een prachtige vooruitgang te zien! Conditie  omhoog, bloeddruk omlaag, scores bij kwantitatieve tests omhoog en last but not least: vertrouwen in lijf en kunnen omhoog! Yes!

Ondertussen heb ik met heel veel hulp van Marjena Moll mijn dieetmentaliteit vaarwel gezegd. Geen wilskrachtmodellen of schema’s meer maar met liefde voor en naar  mijzelf toe genieten van gezond eten zonder schuldgevoelens en alleen eten als ik echt honger heb! Wat een vrijheid.

Nog geen nieuws van het AVL front. De oncoloog wilde na de echo en mammografie van twee weken geleden toch nog een extra scan laten maken omdat de tumor in mijn borst toch iets gegroeid lijkt, vond ze. Ik weiger dat vooralsnog slecht nieuws te noemen. Eerst scan afwachten en het eventuele Plan B. De inzet is, er beter uitkomen dan ik was!!



Reacties